torsdag 9 maj 2013

Två tavlor till

Här kommer två tavlor till håller på med ett familje collage som jag ska sätta upp i tv-rummet. En tavla var på barnen och familje tavlan i mitten. Har bara två kvar att göra få se när jag hinner med dem. Kan inte sitta och pyssla lika länge som tidigare för min värk. Min arm som inte vill som jag vill och ryggen som säger stopp när jag suttit för länge tyvärr. Älskar att pyssla så det kommer jag aldrig att sluta med även om min kropp tycker det.



 Här är första tavlan med hjärtan som betyder kärlek. Det bästa jag har är min familjen. Utan er skulle vardagen inte vara den samma tack för att ni finns vid min sida och stöttar och förstår mitt dåliga humör ibland. Älskar er!!!


Tavla nr:2 är på Emil min stora grabb, Här har jag lekt med lager på lager och använt mig av bruna toner. Försökt att använda lite blommor och bling när det är killtavla men har svårt att vara helt utan blommor så det fick bli mörka blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar