onsdag 28 augusti 2013

Små söta tavlor

Här kommer några bilder på mina små tavlor jag gjort håller på att göra fler så det kommer mer bilder senare med olika motiv. Tavlorna är 12*12 cm så söta!!!!!
Ska Göra olika etiketter så den som köper tavlan kan välja vad det ska stå ex Grattis, Kram, Lycka till! Älskar dig! Osv 




denna tavla har jag inte gjort för gulligulli mer maskulin med natur färger och kedja. Kan inte bara göra rosa och gulligt. För alla har olika smaker och det är ju bra.





På denna tavla har jag gjort min första nål liknar en ängel måste göra flera nålar för det var så kul måste först köpa fler långa nålar och glaspärlor. vad tycker ni om tavlorna?

Jag säljer dessa tavlor om nån är intresserad 50kr plus porto jag kan även göra andra färger om ingen av dessa passar bara att skriva till mig.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar