lördag 5 oktober 2013

En som behöver lite hjälp av oss

Hejsan

Har hittat en jätte duktig tjej som pysslar på youtube som har en önskan att komma upp i 2000 subbies så jag vill hjälpa henne genom att ge er chansen att titta in till henne och bli hennes subbies och kolla vad hon pysslar med. Hon har gett mig inspiration och får mig att komma igång när jag har kört fast i mina projekt.

Hon filmar och pysslar direkt så det känns som man sitter brevid henne och pratar när man tittar på hennes filmer. Gå och besök henne ni kommer inte att ångra er hennes youtube kanal är

https://www.youtube.com/channel/UCF0JiXLBIhjbTs428xHWrMQ
Hon heter Jane. Ni får gärna tala om att jag har tipsat er om hennes kanal.

Mina roser jag gör av kaffe filter var bara tvungen att lägga upp en bild oxå ha det bra tills vi hörs igen kommer snart fler inlägg har många nya projekt att visa upp ska bara ta foton på allt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar