tisdag 12 november 2013

Gör om

Gör om min pyssel hörna så jag har inte pysslat under några dagar och jag saknar det så. Men har lovat mig själv att inte börja på något nytt projekt innan hörnan är helt klart. Går igenom allt och sorterar försöker hitta den bästa lösningen till förvaring och bara ha det nödvändigaste framme. Ett annat problem är att få plats med mina döttrar i hörnan de vill oxå sitta där och pyssla. De har lådor med pyssel som de ska komma åt lätt. Enklast hade varit om det var bara min hörna men kan inte vara ego här fast jag vill :-) 

Jo en annan sak jag lovat mig själv och sambon är att inte köpa mer pyssel detta år, huga hur ska jag klara det när jag ser alla fina saker som finns på rea och Gitt min vän har lagt ut så mkt nytt på hennes tradera sida. Blir en utmaning för mig att bara titta men inte köpa. Fast ska jag vara ärlig så behöver jag inget har det mesta och jag återvinner ganska mkt men alltid kul att få mer saker om det är fint.

Mitt nästa projekt är en canvas tavla som jag har fått i beställning men vet inte ännu hur den ska se ut eller vilket tema den ska ha, den ska passa in i ett vardagsrum och till ett par i 20års åldern som nyss flyttat ihop. Ska bli kul att börja jobba med den har en ide så ni får vänta och se.

Bara att fortsätta i hörnan så jag kan börja pyssla. Kanske kommer bilder på min pyssel hörna om det finns intresse av det.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar