onsdag 9 april 2014

Äntligen lite positiva nyheter

Läkaren ringde idag, det blir snart operation kan bli när som helst.
Håller tummarna att jag ska kunna släppa kryckor och stöd.
Snart kan jag kanske gå igen. JIPPI!!!!!!!
 Visst jag kommer ha ett stelt ben men bättre det än ha ett knä som bara viker sig.
Värken trodde han tyvärr att jag skulle ha kvar mkt av min värk kommer från EDS-syndromet som jag lider av. Nerv värk. Så det gäller att hitta rätt smärtlindring. 
Men värken kan jag leva med bara jag kan gå igen.



3 kommentarer:

  1. Vad härligt :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad skönt för dig. Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig.
    Kommer ett litet paket till dig de är ju snart påsk.
    Krya på dig.
    Bamse kramar från Eva Syrén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och tack igen för påsk paketet!!!!! Hur gulligt som helst av dig

      Radera