onsdag 7 maj 2014

Baby låda och foto album


Hej på er!
Här kommer lite bilder på det jag har jobbat med de senaste månaderna allt tar sån tid just nu för armen men det är bara att bita ihop och låta det ta längre tid.
Har gjort om en cigarr låda till Eva hon blev mormor till Billy, hon ville ha en låda för att spara minnes saker i, så här blev den.




Sen gjorde jag ett foto album så hon kan spara alla foton hon lär ta på Billy, med många platser för foton och platser där hon kan skriva på. 



Blev jätte nöjd med både lådan och album. 
tycker bara synd om Eva som fick vänta så länge innan hon fick dem. 
Men vad göra när jag inte kan pyssla lika länge som tidigare.

2 kommentarer:

  1. Tack för dom fina sakerna. du är så duktig. Jag blir så röd att tårarna kommer.
    Jag är lite blödig:) Kämpa på min vän. Snart kommer jag och hälsar på dig.
    Bamse kram till dig. Från mig Eva

    SvaraRadera