torsdag 16 april 2015

Burkar

Hittade små pringles burkar idag så jag satte igång och piffade till dem. Fram med papper, färg och garn lite annat smått och gott. Så här blev dem.


Fram sidan med blomman som jag gjort av en virkad duk återvinning är bra.

Baksidan här ser man pappret och glitter färgen jag använt mig av som bakgrund runt hela burken.
Har även lindat ett tunt rep runt övre och nedre kant för att få ett fin kant.

Lite större blomma gjord av säckväv och tyll tyg. Bladen har jag återvunnit från en tråkig plastblomma lite färg och glitter så kom de till liv, svårt att se på detta kort men det glittrar om dem nästan som rimfrost.

Baksidan denna burk har jag täckt med säckväv och stämplat lite för att få mer effekt.


Ja så här ser den sista burken ut, blomman är gjord som den första återvunnen duk lite spets som hänger ner.


Baksidan ser ut så här.
Tack för denna gång





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar